5 Nisan 2015 Pazar

Pazar günüm

   
       Merhaba kızlar; bu güzel günde evde oturmak epeyce sıkıcı.Hava öyle güzel ki anlatamam ama malesef ki yaşadığım yer çok ufak bir yer, gezecek bir yer yok desem yalan olmaz.Onu arıyorum dışarı çıkalım diye işim var diyor biri evli biri başkasına sözüm var diyor ohooo evdee geçiriyorum bu güzel günü :( ühü ühü ! Ben de napıyım napıyım dedim blog yazayım dedim ve işte burdayım.Ben de sizlerle konuşurum.Hayal kurarız bizde mis gibi havada çiçekler pıpıl pırıl tertemiz denizin karşında yürüyüş yaptığımı düşünmekte o kadar keyif verici ki...Takmışım kulaklığı hızlı hızlı yürümeye başlıyorum hem spor yapmış oluyorum hem de güzel havanın keyfini çıkartıyorum :) Ne kadar hayalperest olduğumu söyleyebilirsiniz ama ben de böyleyim.Kendimi bu şekilde mutlu etmeye çalışıyorum işte :D Siz peki neler yapıyorsunuz böyle zamanlar da benimle paylaşmayı unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder