16 Ağustos 2015 Pazar

ARTISTRY essentials dengeleyici sistem seti


 
     Herkese merhaba umarım bu pazar gününü keyifli geçirmişsinizdir.Benim ki ise başka blogları inceleyerek geçti.Size 1 buçuk aydır kullandığım ürünü anlatmak istiyorum.1 buçuk ay önce bir amway toplantısına katılarak bir bayilik açtım ve bu ürünlere  %30 indirimle sahip oldum.Bu kadar muhabbet yeterli sanırım ben hemen ürünlere geçeyim.




     Dengeleyici sistem karma ve yağlı ciltler için tercih edilmeli.Kuru ve normal ciltler için ise ayrı bir set daha bulunmakta.Cilt temizliğimizi 3 adımda sağlıyor.

1.Temizleme
2.Tonikleme
3.Nemlendirme

    1.ARTISTRY Essentials Dengeleyici Temizleme :
 İlk adım temizleme.Islak cilde çok azıcık üründen alarak masaj yapıyorsunuz ardından suyla yıkıyorsunuz.Çok fazla köpürmüyor bu yönünü sevmedim.Yüzünüzü yıkadıktan sonra yüzünüz yumuşacık oluyor ne gerginlik ne kuruluk bu yönü çok güzel.Kokusu harika çok hafif kokusu var ama doyamıyorum o kokuya.



 2.ARTISTRY Essentials Dengeleyici losyon :

Cildimdeki yağı kiri çok güzel temizliyor.Ciltteki parlamayı da dengeledi.Ben daha önce bir çok losyonu cildimde kullandım gül suyu dahil hepsi cildimi yaktı.Bu ürünü kullandığımda öyle bir sorunla karşılaşmadım.Kullanımı da önce şişeyi hafifçe çalkalayın ve pamuğunuza ürünü dökün yüzünüzü tonikleyin.




  3.ARTSTRY essentials Dengeleyici Losyon SPF 15 
    
      Son adımda  temizlenen cildimizi nemlendirmede.Bu ürünü uyguladığımda o yumuşaklığı hissetmemek mümkün değil.Genel olarak bu 3 üründe de cildim inanılmaz bir şekilde yumuşuyor.Cildinizde yağlı bir görüntü bırakmıyor anında cildiniz ürünü emiyor.Yaz için spf 15 uygun olmayabilir daha yüksek koruma tercih etmelisiniz ama kış için gayet uygun.


Umarım beğenmişsinizdir ve faydalı bulmuşsunuzdur.Şimdilik hoşçakalın başka bir yazı da görüşmek üzere






14 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim ve sizi takibe aldım sizde takip ederseniz sevinirim ^^ http://yesmyldrm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hosgeldin bloguma :) takipteyim ben de

      Sil
  2. Blog keşif tagiii:) Takibe aldım bana da beklerim:)
    http://bitavsiyemvarr.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bu ürünü bende sipariş verdim yeni tesadüfen yazını gördüm :) umarım bende memnun kalırım takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sen de memnun kalırsın canım bende takıbe aldım blogunu :)

      Sil
    2. Canim benimde urunlerim geldi hemen kullandim gercekten kokusuna hayran kaldim ☺ diger goruslerimi bende ilerleyen zamanlarda blogumda yazacam sen urunleri bitirdin mi sivilce sorunlarina filan iyi geliyormuydu bubu merak ettim ☺

      Sil
    3. urunlerinin geldigine çok sevindim henuzbitirmedim ama cildim karma bir cilt çok guzel dengeliyor cildimi yuzumde sivilce olmadigi icinde bilmiyorum iyi gelip gelmedigini.cildi temizleyip nemlendirmek icin cok guzel bir urun

      Sil
  4. Merak ettim güzel yazı olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim güzel yazı olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tsk ederım canım begendıgıne sevındım :)

      Sil
  6. Gerçekten de çok güzel bir ürün bende memnun kalmıştım. İadeyi ziyarete geldim. Takipteyim. güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsekkurler tatlım çok sevındım :)

      Sil
    2. tsekkurler tatlım çok sevındım :)

      Sil