17 Aralık 2015 Perşembe

Gabrini Eye Brow Kaş Kalemi


     
      Herkese merhabalar

    Bugünkü konuğum  Gabrini kaş kalemi.İncecik seyrek kaşlara sahibim.Kaşlarımı belirginleştirmek yüz ifademi değiştiriyor ve bu çok hoşuma gidiyor.Kaşları doldurma işlemini far,kaş maskarası veya kaş kalemi gibi ürünlerle yapabiliriz ben diğer ürünleri kullanma fırsatı bulamadım.Kalem deneyimimden bahsetmek istiyorum.


  Benim kaş rengime en yakın renk buydu.Bende ki rengi 105 numaralı kalem.İçerisinde bejlik bulunuyor kaşlarımla bütünlük sağlıyor.Yumuşacık bir kalem bu da sürümünü kolaylaştırıyor.


 Arkasındaki fırçayla da tariyor ve kalemi sürdükten sonra  daha doğal bir görüntü için dağıtıyorum.

Fiyat olarak 3,50 tl gibi bir fiyata almıştım.Severek kullandığım bir ürün tavsiye ederim.










3 yorum:

  1. fiyatı uygun bir ürünmüş denenebilir :)

    YanıtlaSil
  2. Yumuşacık sürümü sebebiyle benimde favorilerimden bu kalem..Sert yapıdaki kalemler kaşları koparıyor bu sebeple Gabrini iyi bir tercih:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmanıza sevindim.Kaşlarım zaten seyrek hepten kopmasını istemem :)

      Sil