15 Şubat 2016 Pazartesi

Aybel Komple Kırışıklık Kremi



         Herkese merhaba yeni bir yazıyla karşınızdayım.Kadınların korkulu rüyası kırışmak tabi ki 25 yaşından sonra önlem almak gerektiğini düşünüyorum.Kırışıklık kremini ben daha çok nemlendirici olarak kullanıyorum.Temizlenmiş cildime sabah ve akşam olmak üzere 2 kez uyguluyorum.Makyaj yapmadan öncede makyaj bazı yerine uyguluyorum.

                            
       Ürünün asıl amacı;kırışıklık,sarkma ve leke gibi cilt problemlerinin oluşumunu önlemek,ya da oluşmuş deformasyonları önlemek amacı ile kullanılır.UV ışınlarına ve onların ciltte oluşabilecek tahribata karşı da cilt direncini arttırır.Benim bu tarz sorunlarım olmadığından yorum yapamayacağım ama diyorum ya önlem alınmalı diye..Bu kremi sevdim mi kokusunu hiç sevemedim ve cildimde sivilcelenme gibi reaksiyonla karşı karşıya geldim.Ürünü artık elime almıyorum :)

      Sevgiler ...

7 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler sizi takipteyim ben de beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. hımm kötüymüş bu bende de aybel ürünleri var ama kremlerini henüz kullanmadım sadece hodanlı bir krem var çöpe gitti çok feci kokuyordu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da cok ıyı kokan bır krem degıl sen de bu var mı sıvılcelenme yaptı :(

      Sil
  3. Nereden alabilirim bu aybel kremi

    YanıtlaSil
  4. Lütfen nereden alabilirim internetten araştırdım sitelerde satilmiyor

    YanıtlaSil