25 Şubat 2016 Perşembe

Watsons Ballı Saç Maskesi


         Herkese merhabalar ,
 
     Kozmetik üzerine ilgimin arttığı dönemlerde bolca video izlemeye başlamıştım ve her gördüğümü alma isteği doğuyordu bende.Merve Özkaynak'ın memnun kaldığı ürün tavsiyelerinden biri de Watsons ballı saç maskesiydi ben de hemen aldım.Benim ürünle tanışma hikayem bu şekildeydi.




     Ürün kocaman bir kavanozun içerisinde yer alıyor.500 ml gramajına göre fiyat çok uygun 10 tl gibi bir fiyat ödedim.Kokusunu çok ama çok beğeniyorum mis gibi bal kokuyor.Ballandıra ballandıra anlatılan bu maskenin fazlaca abartıldığını düşünüyorum.Saçlara yumuşaklık katıyor ve saçın kolay taranmasını sağlıyor bir çok maske gibi ama saçlara özel bir bakım sağlamıyor.Yumuşaklık dışında fazla beklentiniz varsa bu ürünü size önermem.Sadece Watsonslarda bulabilirsiniz. Saç kremi olarak da kullanabilirsiniz saç maskesi olarak da çok yönlü kullanım sağlıyor.





    Kullanımı hakkında da kısaca bilgi vereyim.Şampuanladıktan sonra saçlarınızı güzelce durulayın ve ardından havluyla fazla nemi alın.Üründen bir miktar alıp 5 dk kadar beklenilip durulanması gerekiyor işte bu kadar :)

 

4 yorum:

  1. Gerçekten besleyen, saçları çabuk uzatmaya yarayan, parlatan, güçlendirerek dökülmeyi engelleyen bir saç maskesi arıyorsan ve bütçen uygunsa Ki Gold Premium Saç Bakım Maskesine bakmanı öneririm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler canım <3 ona bır bakıyım cidden ihtiyacım var

      Sil
  2. çok seviyorum bu güzelliği ya :)

    YanıtlaSil
  3. saç kremi olarak kullanmıştım biralı olanı çok memnun kalmıştım..

    YanıtlaSil