24 Mart 2016 Perşembe

Blog Konukları : Papatyaski.com


        Herkese merhaba

  Bugün yine bir blog konuğunumla karşınızdayım.Bu tarz etkinlikler hem yeni insanlar tanımamızı hem de kaliteli blogları keşfedebilmemizi sağlıyor.Bugün de henüz benimde çok yeni tanığım çok cici bir blog sahibi Sıla'yla birlikteyiz.


   Sıla'yla çok güzel bir sohbet eşliğinde röportaj yaptık bakalım neler konuşmuşuz.


   Bize kısaca kendinden bahseder misiniz ?

 Merhaba öncelikle davetin için çok teşekkür ederim canım,ben Sıla 25 yaşındayım, Gazi Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak sanatları bölümünden mezun oldum,hayalimde minik şirin bir pastahane
açmak var,şuan için grafik tasarım kursuna gidiyorum,bloğumla ilgileniyorum :)


   Blog yazmaya ne zaman başladınız ve nasıl karar verdiniz ?

Aslında lise yıllarımdan beri blogların sıkı takipçisiydim,bir gün bende blog yazacağım deyip
dururdum,nişanlımın desteğiyle blogumu açtım,kısa sürede alıştım ve şuan hayatımın en güzel
parçalarından biri haline geldi.

       

  Bloğunuzun içeriğinden bize  bahseder misiniz ?

Genel olarak bakım,güzellik ve moda üzerine aslında.Ama gün geçtikçe kategorilerimi
çoğalttım,sohbet,kültür,yemek tarifleri gibi başlıkları da ekledim. Şaşırtıcı şekilde sohbet konularımın hitleri daha fazla oluyor,sanırım insanlar birbirlerinin hayatına dokunmak,bir nebze olsun dahil olmak istiyor.


   Başarılı bir blogger nasıl olmalı bu konuda düşüncelerini bizimle paylaşır mısınız ?

Güncel konuları sıkı takip etmeli ve en önemlisi samimi olmalı.Hep kendini yenilemeli,durağan
kalmamalı.


  Blogger olmak isteyenlere ne gibi öneriler bulunmak istersiniz ?

Bence yapmak istiyorlarsa hemen bugün yapsınlar,blog yazmak insanı geliştiriyor ve mutlu ediyor.
Kişisel gelişime de katkısı olduğunu düşünüyorum.


   Blog hedeflerinizde neler var ileride olmak istediğiniz yer neresi ?

Beni,fikirlerimi merak eden,samimiyetime güvenen temiz bir takipçi kitlesi kazanmak istiyorum,
elbette daha fazla tanınmak,daha fazla insana ulaşmak isterim ama şuan için herşey istediğim gibi
gidiyor,böyle giderse hayallerime ulaşmamam için bir sebep göremiyorum.


  Favori 3 ürünün neler ve biraz açıklayabilir misiniz ?

The balm ürünlerinin tümü favorim neredeyse,hem ambalajları hem içeriklerinin temizliği,hem de
kaliteleri harika.Ama 1 tane ürün seçeceksem charming likit mat ruju seçerdim. 2. Favorim ise
maybelline jel eyeliner,özellikle kahverengi olanını severek kullanıyorum. En sevdiğim allığım ise The balm Down Boy. İşte benim güzellik 3 lüm bu şekilde.


  Sohbetiniz için çok teşekkür ederim eklemek istedikleriniz varsa lütfen çekinmeden söyleyin …

Böyle bir etkinlik düzenlediğin için çok teşekkür ederim,ben bu tarz blogger işbirliklerini çok
destekliyorum ve böyle bloggerlar gördükçe daha da motive oluyorum.Senin ve blogunun çok daha
güzel yerlere gelmesini dilerim,sevgilerle..


 Sıla'yla sohbet ederken ben çok eğlendim çok sıcak ve samimi cevaplar verdi.Sizler de okurken umarım en az benim kadar zevk almışsnızdır. Sıla'nın bloğunu ben severek takip ediyorum görsel açıdan zengin ve kaliteli yazılar yazıyor buradan bloğuna göz atıp takip etmeyi unutmayın.İnstagram üzerinde de sosyal olarak paylaşımlar yapıyor buradan instagramına göz atmayı unutmayın.

Bloğuma her hafta yeni almaya devam edeceğim sizlerde konuk olmak isterseniz bana
betuldiyorki.pr @gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Bir sonra ki yazımda görüşmek dileğiyle hoş çakalın...








7 yorum:

  1. ne kadar güzel olmuş bu röportaj :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım :) sızınle de röportaj yapmak isterim

      Sil
  2. Sıla'yı bende çok severek takip ediyorum. Böyle bir bölüm açman ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben seni yerim ama,öpüyorum çokk :))

      Sil
  3. Sıla'yı bende çok severek takip ediyorum. Böyle bir bölüm açman ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler boyle dusundugunuz için :)

      Sil
  4. tekrar teşekkürler canım bu güzel etkinliğe beni de davet ettiğin için :)

    YanıtlaSil