28 Mayıs 2016 Cumartesi

SKİNCODE BLOGGER ŞENLİĞİ


       Herkese merhabalar

  15 Mayıs tarihinde Skincode blogger şenliğine katılım gösterdim.Titanic Busines Hotelde etkinlik gerçekleştirildi.



  Önce lobide birbirinden tatlı bloggerlarla tanıştım bir kısmını zaten tanıyordum bir kısmıyla da yeni tanıştım çok eğlendim.Birbirinden güzel fotograflar çekildik ve kaynaştık.Sonrasında toplantı odasına geçtik ve ürünler hakkında detaylı bilgiler edindik.Hiç sıkılmadan dinledim ve çok yararlıydı.



   Skincode  İsviçre kökenli bir marka.İsviçre merkezli bir güzellik şirketi olan Skincode 1988 yılında kozmetik endüstrisinde derin bilgi ve tecrübeye sahip profosyoneller ekibi tarafından kurulmuş ve İsviçrenin son teknoloji cilt bakımındaki saygınlığı güçlendirilmiştir.


   Essentials serisinde CM-GLUKAN bulunuyor.Cilde faydalarını da şu şekilde sıralayabiliriz.

Cildi yatıştırır ve onarır.
Cildi erken yaşlanmaya karşı korur.
Cildi yatıştırıp hassasiyeti azaltır.

 Kimyasal koruyucusuz,paraben.sls.sles gibi kimyasal maddeler bulunmayan temiz içerikli ürünler ve gönül rahatlığıyla öneririm.Ürünlerin tedavi edici olması da şevkle kullanmaya itiyor.


Bize bir paket hazırlamışlar ve onları da kullanıp detaylı yazacağım.Hediyeler fazlasıyla dikkatimi çekti :)


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder